Jak se změnilo nákupní chování spotřebitelů v maloobchodě v době postinflační? Jak je to s nákupy krmiv pro naše domácí mazlíčky? A vrací se Češi zpět k trendům před dobou rostoucích cen?
Prezentace se zaměří na vývoj spotřebitelského chování v maloobchodu a nejnovější nákupní trendy v oblasti krmiv pro domácí mazlíčky.
Přestože krmiva pro domácí mazlíčky stále dominují v online prodejích, sledujeme nově prudký růst i v dalších kategoriích. Páníčci si postupně zvykli nakupovat základní potřeby, a teď se stále více zaměřují na doplňkový sortiment. Jaké produkty aktuálně nejvíce táhnou? Probereme vše, co by nemělo uniknout pozornosti žádného obchodníka v segmentu chovatelských potřeb.
Skutečný klíč k růstu a zisku je ve schopnosti efektivně naplnit potřeby našich zákazníků a zajistit, aby pro ně byl nákup co nejjednodušší a nejpříjemnější. Ale opravdu rozumíme tomu, co naši zákazníci potřebují a jak se chovají při nakupování? Nebo jen předpokládáme, že víme? Jsme jim oporou, nebo jim spíše házíme klacky pod nohy? Mají u nás dostatek důvodů nakoupit více a zase se k nám vrátit?
Řada příběhů našich mazlíčků začíná v chovatelské stanici. Jak se toto místo promítá do jejich života v podobě jejich návyků a přístupu páníčků v péči o ně? Jaký význam mají chovatelské stanice pro vaše zákazníky a jaký potenciál mohou přinést nejen značkám, ale celému trhu s potřebami pro mazlíčky? Ukážeme si na příběhu jedné chovatelské stanice.
Kultivované maso představuje revoluční technologii, která významně ovlivní trh s krmivem pro domácí mazlíčky. Nabízí totiž možnost vypěstovat autentický živočišný protein bez zabíjení zvířat a s nižšími dopady na životní prostředí. Díky tomu přinese krmivo, které uvítají majitelé domácích mazlíčků, kterým však není lhostejný osud hospodářských zvířat ani osud planety. Prezentace představí kultivované maso, produkty z něj vyrobené a jeho potenciální konkurenční výhody pro obchodníky, kteří včas zareagují na tento revoluční trend, který v Evropě dynamicky roste.
S rostoucí dostupností odborného poradenství se majitelé mazlíčků stále více zaměřují na domácí péči, která často předchází návštěvě veterináře.
Díky datům z aplikace tlappka se podíváme na nejčastější problémy, se kterými se majitelé obracejí na veterináře, a jaká doporučení jim odborníci poskytují.
Tento přehled nám pomůže porozumět tomu, jak se trh péče o mazlíčky vyvíjí a jaké nové příležitosti se v něm otevírají.
Trh pro domácí mazlíčky je přehlcen novinkami. Jak v tomto prostření prosadit nový brand? A co když jde navíc o tak specifickou oblast výroby jako je CBD? Seznamte se s cestou značky Lukas Green a překážkami, které musela při uvedení svého unikátního produktu na trh překonat.
Za 10 let fungování si Bezedná miska vybudovala své postavení na trhu a postupně plní misky ve více a více rodinách. Přijďte si poslechnout, jaké strategie a nástroje se jí na této cestě osvědčily.
Chcete nebo potřebujete využívat zvířata v komunikaci? Přijďte se inspirovat, jak to dělat správně. Na příkladech spotů testovaných neurovědeckými metodami uvidíte, jak zvířata přitahují pozornost a působí na naše podvědomí. Dozvíte se, jak vám může s tvorbou vizuálů pomoci AI. Získáte praktické tipy, jak mazlíčky efektivně integrovat do komunikace i jakým chybám se vyhnout, aby reklama předávala požadovaná sdělení.