Program

16 / 10 / 2024 | KC City, Praha

středa - 16 / 10 / 2024

08:00-09:00

Registrace, snídaně, networking

09:00-10:45

Blok A

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Inflace v misce: Jak se mění nákup krmiva pro mazlíčky
Zuzana Sechterová
Zuzana Sechterová NielsenIQ, Senior Analytic Insights Associate
09:00-10:45

Inflace v misce: Jak se mění nákup krmiva pro mazlíčky

O čem to bude?

Jak se změnilo nákupní chování spotřebitelů v maloobchodě v době postinflační? Jak je to s nákupy krmiv pro naše domácí mazlíčky? A vrací se Češi zpět k trendům před dobou rostoucích cen? 
Prezentace se zaměří na vývoj spotřebitelského chování v maloobchodu a nejnovější nákupní trendy v oblasti krmiv pro domácí mazlíčky.

Zuzana Sechterová

Zuzana Sechterová

NielsenIQ, Senior Analytic Insights Associate
Trendový nárůst v kategoriích pro mazlíčky: Co Češi nejvíc nakupují kromě granulí
Martin Slavětínský
Martin Slavětínský Data Analyst, Heureka Group
09:00-10:45

Trendový nárůst v kategoriích pro mazlíčky: Co Češi nejvíc nakupují kromě granulí

O čem to bude?

Přestože krmiva pro domácí mazlíčky stále dominují v online prodejích, sledujeme nově prudký růst i v dalších kategoriích. Páníčci si postupně zvykli nakupovat základní potřeby, a teď se stále více zaměřují na doplňkový sortiment. Jaké produkty aktuálně nejvíce táhnou? Probereme vše, co by nemělo uniknout pozornosti žádného obchodníka v segmentu chovatelských potřeb.

Martin Slavětínský

Martin Slavětínský

Data Analyst, Heureka Group
Jak se našim zákazníkům nakupuje v naší kategorii?
Milan Rytíř
Milan Rytíř Senior Manager Shopper & Brand Activation, VAFO Praha
09:00-10:45

Jak se našim zákazníkům nakupuje v naší kategorii?

O čem to bude?

Skutečný klíč k růstu a zisku je ve schopnosti efektivně naplnit potřeby našich zákazníků a zajistit, aby pro ně byl nákup co nejjednodušší a nejpříjemnější.  Ale opravdu rozumíme tomu, co naši zákazníci potřebují a jak se chovají při nakupování? Nebo jen předpokládáme, že víme? Jsme jim oporou, nebo jim spíše házíme klacky pod nohy? Mají u nás dostatek důvodů nakoupit více a zase se k nám vrátit?

Milan Rytíř

Milan Rytíř

Senior Manager Shopper & Brand Activation, VAFO Praha
Chovatel – důležitý faktor pro formování trhu
Lenka Dokoupilová
Lenka Dokoupilová chovatelka, Chovatelská stanice Serenity Hill
09:00-10:45

Chovatel – důležitý faktor pro formování trhu

O čem to bude?

Řada příběhů našich mazlíčků začíná v chovatelské stanici. Jak se toto místo promítá do jejich života v podobě jejich návyků a přístupu páníčků v péči o ně? Jaký význam mají chovatelské stanice pro vaše zákazníky a jaký potenciál mohou přinést nejen značkám, ale celému trhu s potřebami pro mazlíčky? Ukážeme si na příběhu jedné chovatelské stanice.

Lenka Dokoupilová

Lenka Dokoupilová

chovatelka, Chovatelská stanice Serenity Hill
10:45-11:15

Přestávka na kávu a čaj

11:15-13:15

Blok B

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Keynote Speaker
Kultivované maso - udržitelná budoucnost a konkurenční výhoda
Tomáš Kubeš
Tomáš Kubeš Head of Strategic Projects, Bene Meat Technologies
11:15-13:15

Kultivované maso - udržitelná budoucnost a konkurenční výhoda

O čem to bude?

Kultivované maso představuje revoluční technologii, která významně ovlivní trh s krmivem pro domácí mazlíčky. Nabízí totiž možnost vypěstovat autentický živočišný protein bez zabíjení zvířat a s nižšími dopady na životní prostředí. Díky tomu přinese krmivo, které uvítají majitelé domácích mazlíčků, kterým však není lhostejný osud hospodářských zvířat ani osud planety. Prezentace představí kultivované maso, produkty z něj vyrobené a jeho potenciální konkurenční výhody pro obchodníky, kteří včas zareagují na tento revoluční trend, který v Evropě dynamicky roste.

Tomáš Kubeš

Tomáš Kubeš

Head of Strategic Projects, Bene Meat Technologies
Páníček v centru pozornosti: Jak se mění potřeby a chování majitelů
Pavlína Rochová
Pavlína Rochová tlappka, Co-Founder
11:15-13:15

Páníček v centru pozornosti: Jak se mění potřeby a chování majitelů

O čem to bude?

S rostoucí dostupností odborného poradenství se majitelé mazlíčků stále více zaměřují na domácí péči, která často předchází návštěvě veterináře.
Díky datům z aplikace tlappka se podíváme na nejčastější problémy, se kterými se majitelé obracejí na veterináře, a jaká doporučení jim odborníci poskytují.
Tento přehled nám pomůže porozumět tomu, jak se trh péče o mazlíčky vyvíjí a jaké nové příležitosti se v něm otevírají.

Pavlína Rochová

Pavlína Rochová

tlappka, Co-Founder
Jak páníčci a obchodníci slyší na novinky?
Lukáš Dospíšil
Lukáš Dospíšil majitel, Lukas Green
11:15-13:15

Jak páníčci a obchodníci slyší na novinky?

O čem to bude?

Trh pro domácí mazlíčky je přehlcen novinkami. Jak v tomto prostření prosadit nový brand? A co když jde navíc o tak specifickou oblast výroby jako je CBD? Seznamte se s cestou značky Lukas Green a překážkami, které musela při uvedení svého unikátního produktu na trh překonat.

Lukáš Dospíšil

Lukáš Dospíšil

majitel, Lukas Green
Bezedná miska: Jak jsme posílili prodej díky výkonnostnímu marketingu
Denisa Staňková
Denisa Staňková Senior Account Manager, Effectix
11:15-13:15

Bezedná miska: Jak jsme posílili prodej díky výkonnostnímu marketingu

O čem to bude?

Za 10 let fungování si Bezedná miska vybudovala své postavení na trhu a postupně plní misky ve více a více rodinách. Přijďte si poslechnout, jaké strategie a nástroje se jí na této cestě osvědčily.

Denisa Staňková

Denisa Staňková

Senior Account Manager, Effectix
Zvířata v reklamě: jak je (ne)používat, aby podvědomě pomohla vaší značce
Petra Víšková
Petra Víšková Head of Qualitative Research, Confess Research
11:15-13:15

Zvířata v reklamě: jak je (ne)používat, aby podvědomě pomohla vaší značce

O čem to bude?

Chcete nebo potřebujete využívat zvířata v komunikaci? Přijďte se inspirovat, jak to dělat správně. Na příkladech spotů testovaných neurovědeckými metodami uvidíte, jak zvířata přitahují pozornost a působí na naše podvědomí. Dozvíte se, jak vám může s tvorbou vizuálů pomoci AI. Získáte praktické tipy, jak mazlíčky efektivně integrovat do komunikace i jakým chybám se vyhnout, aby reklama předávala požadovaná sdělení.

Petra Víšková

Petra Víšková

Head of Qualitative Research, Confess Research
13:15-14:15

Pracovní oběd

14:15-15:45

Blok C

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Panelová diskuse
Panelisté:
15:45-17:00

Koktejl